כתבו לנוכתבו לנו
שפת גוף

טיפים לשפת גוף שיגרמו לכם להיות חביבים יותר

אתם משדרים סימנים כל הזמן, גם אם אתם לא מודעים לכך. הדרך שבה אתם מסתכלים על דברים בחדר, מזיזים את הגוף, לוחצים ידיים או סתם עומדים אומרת עליכם הרבה, היא יכולה להוות את ההבדל בין רושם ראשוני טוב לרושם ראשוני פחות טוב, היא יכולה לגרום לאנשים לחבב אתכם או לפחות לגרום להם ליהנות מהספק.

תאהבו את זה או לא, המוח האנושי בדרך כלל ישר שופט אנשים בשבריר שניה, אנחנו לפעמים יכולים להסתכל על בן אדם ולחשוב לעצמנו באופן מידי אם האדם הזה הוא איום עבורנו, אם הוא מושך, והאם הוא נראה נחמד או חכם. במקרים רבים הסימנים שאנחנו מקבלים מאותם אנשים בשבריר השניה הזה נכונים מאוד, אך עם זאת, לא כדאי להסתמך ולהתבסס עליהם מבלי להכיר את האדם טוב יותר. השתמשו בשפת הגוף שלכם כדי לשדר את הדברים שאתם רוצים לשדר, כדי שאנשים יחבבו אתכם יותר וכדי שתוכלו להשיג את מטרותיכם בחיים בצורה יעילה יותר.


הרגישו ושדרו ביטחון

הדבר הזה כל כך חשוב עד כדי שהוא צריך לקבל כתבה משל עצמו, אך נסתפק במה שיש לעת עתה. שימו לב שביטחון אפשר גם לזייף, אבל כמובן שעדיף קודם כל להיות בטוחים מלכתחילה, לכן כדאי לבדוק את עצמכם בנקודות הבאות כדי שתוכלו לעמוד זקוף, להסתכל לאנשים בעיניים ולחייך.

הסירו דברים שגורמים לכם לחוסר ביטחון

למשל, אם יש לכם בעיות עור או שאתם לא בטוחים בשיער שלכם, כמעט תמיד יש פתרונות לבעיות אלו. פתרונות פיזיים כמו קרמים ותכשירי טיפוח אחרים. דאגו לעצמכם להיראות טוב כמו שאתם רוצים ומצפים מעצמכם. אנשים אחרים שנראים טוב לפעמים עושים זאת בקלות, אך יש כאלו שמאורי המראה הטוב שלהם יש עבודה קשה, המראה הטוב עוזר להם לביטחון עצמי והוא יכול לעזור גם לכם. שימו לב שגם לבגדים שאתם לובשים יש השפעה ולכן לבשו מה שנותן לכם ביטחון.

עשו דברים שגורמים לכם לביטחון

לכל בן אדם יש דברים אחרים שגורמים לו לביטחון, יש אנשים שמקבלים את הביטחון שלהם כשהם עוסקים במשהו שהם ממש טובים בו, יש כאלו שמעלים לעצמם את הביטחון כשהם עושים כושר וכו’… מצאו מה מעלה לכם את הביטחון ובאופן כללי, תלמדו מה עוד אפשר לעשות, קראו מאמרים באינטרנט, קראו ספרים לביטחון, בחנו את עצמכם בסיטואציות חדשות ולא מוכרות כדי להרגיל את עצמכם ועוד…

גם אם אין, זייפו ביטחון

על מנת לקבל ביטחון – זייפו ביטחון. זה נשמע מוזר, אבל הרבה אנשים שהיו בעלי ביטחון עצמי נמוך קיבלו את העצה של “זייפו את זה עד שאתם עושים את זה” ועם הזמן הביטחון הגיע מאליו כי הם גילו שאין להם שום סיבה רק לזייף את זה אלא שפשוט להיות עם ביטחון זה לא משהו שלא ניתן להשיג.

ביטחון שפת גוף


כל אחד הוא חבר, עד אשר מוכח אחרת

אין טעם להיכנס לחדר שבו אתם לא מכירים אף אחד ולשדר עוינות. היו חיוביים באשר לאנשים שאתם הולכים להכיר מהסיבות הפשוטות שאין לכם מה להפסיד ושיש לכם הרבה להרוויח. ברגע שתשדרו גישה פתוחה לקבלת אנשים חדשים, תגלו שאנשים חדשים מגלים בכם עניין בחזרה.


כל אחד זכאי לכבוד, עד אשר מוכח אחרת

זה לא אומר שאתם צריכים לנשק לאנשים את הישבן כל היום, אבל התייחסו לכולם בכבוד שהייתם רוצים שיכבדו אתכם. גם אם זה אומר שאתם צריכים להתעלות על עצמכם או לעשות דברים שיראו לאנשים ‘לא טבעיים’ בחברה המאוד בינונית של היום. היו נחמדים, אמרו תודה כשמביאים לכם משהו, אמרו סליחה כשאתם מתנגשים במישהו (גם אם זה אשמתו) והחזיקו את הדלת פתוחה עבור אנשים.


חשבו על אחרים ולא על עצמכם

לפעמים אפשר להתייחס לבן אדם בצורה שטחית וחסרת כבוד רק בגלל ש”אני לא אראה אותו יותר” או “הוא לא מועיל לי במילא”. אל תחשבו על איך אנשים יכולים לעזור לכם אלא איך אתם יכולים לעזור לאנשים ואיך לעשות להם את היום יותר טוב. אם אתם רואים אדם שמתקשה במשהו, עזרו לו, אם המלצרית הייתה ממש אדיבה, אמרו לה את זה. ברגע שתתרגלו להיות נחמדים לאנשים אחרים בלי לקבל שום תועלת, זה כבר יבוא לכם טבעי ואתם תהפכו להיות אנשים חביבים ונחמדים יותר.


שפת גוף!

החלק החשוב שבגללו אולי נכנסתם לכתבה. הכל פה היה הקדמה כדי שתכינו את המוח והמחשבה שלכם לקראת החלק הזה, החלק שייתן לכם טיפים לשפת גוף שיגרמו לכם להיות חביבים יותר.

  • עמדו זקוף, גבוה ככל שאתם יכולים להיות, כאילו מישהו מותח את הגוף שלכם מהראש.
  • עמדו כך שהרגליים שלכם יהיו ברוחב הירכיים.
  • הרפו קצת את הכתפיים כי אתם לא רוצים להיראות מנופחים.
  • כשאתם מדברים עם מישהו, דאגו שהראש שלכם יהיה בזווית אל הראש שלו כך שלא תעמדו עם הראש מורם והעיניים מטה כלפיו (וגם לא להיפך, ראש למטה והעיניים למעלה כלפיו).
  • אם אתם יושבים, שבו זקוף עם גב ישר. זה לא רק נראה בריא ובעל ביטחון, זה גם בריא לגב בלי שום קשר.
  • תמיד תיראו מוכנים, אל תיראו נבולים על הכסא או מעוכים על הקיר.

עמידה נכונה


כניסה לחדר

הרגע שאתם נכנסים לחדר הוא הרגע שבו אתם חושפים את עצמכם לעיני כל וזהו הזמן שהעיניים ננעצות בכם ושופטות אתכם. השניות האלו קריטיות מאוד ולכן חשוב מאוד שתפיקו מהן את המיטב.

חייכו כאילו אתם שמחים להיות שם

גם אם אתם לא, גם אם אין לכם שום מצב רוח באותו רגע או אם הראש שלכם היה עד לפני שניה במחשבה על משהו אחר, תנו חיוך רחב אך בסיסי כדי שלא יחשבו שאתם קריפים. חייכו כאילו יצאתם הרגע מהמקלחת ורוח קלילה ליטפה את פרצופכם.

ברכו אנשים כאילו אתם שמחים שהם שם

תמיד גרמו לאנשים לחשוב כאילו אתם שמחים שהם שם גם אם אתם לא עושים זאת במילים. צרו קשר עין עם אנשים, חייכו אליהם ומי שנראה לכם מקבל את המבט הזה בברכה, ברכו אותו לשלום תוך שמירה על קשר עין. אל תתייחסו אל אנשים כאל חפצים, אמרו להם שלום כאילו אתם באמת מתכוונים לזה ואם צריך שאלו לשלומם או נהלו שיחה של כמה שניות, גם אם אתם לא פה בשבילם.


לחיצת ידיים

הרבה אנשים (בעיקר גברים) מיחסים חשיבות רבה ללחיצת ידיים. לחיצת היד אומרת הרבה, לטוב ולרע ולכן מומלץ לפעול על פי הטיפים הבאים.

  • אל “תציעו את היד שלכם לכמה שניות”, אלא ממש לחצו את היד ונענעו אותה, זה דורש עבודת צוות ואל תיתנו לצד השני לעשות את כל העבודה.
  • אל תלחצו חזק מדי או חלש מדי, דמיינו שאתם מחזיקים מחבת שעליו יש פנקייק כבד.
  • כשאתם לוחצים למישהו את היד, הסתכלו לו בעיניים, לא על דברים אחרים בחדר כאילו הוא לא ראוי לתשומת הלב המלאה שלכם או שיש להם מה להסתיר ולכן אתם מתביישים.
  • חייכו כאילו היום שלכם הפך להיות יותר נהדר הרגע.

לחיצת יד


איך לעמוד בשיחה

אתם יכולים להיות בשיחה עם מישהו אך לתת לו הרגשה כאילו הוא לא שווה כלום ואתם במקום אחר לגמרי, ואתם יכולים לעמוד בשיחה עם מישהו ולתת לו הרגשה כאילו השיחה מלהיבה, הוא מעניין אתכם ואתם שמחים להיות פה ולדבר איתו.

היו שם בשבילו

כמישהו מדבר איתכם, שנו את הגיוון של הגוף שלכם כלפיו, עמדו זקוף ועם הידיים בצידי הגוף (לא לשלב ידיים או להתעסק עם משהו אחר) ואל תישענו על חפצים אחרים. שדרו ביטחון ועניין בשיחה ובאדם.

קשר עין

קשר עין זה לא דבר פשוט עבור אנשים מסוימים, יש אנשים שלא מסוגלים לשמור על קשר עין יותר משניה מבלי להסיט את המבט שלהם על משהו אחר. זה עניין של חוסר ביטחון שצריך להתגבר עליו למרות הקושי. כשאתם שומרים על קשר עין אתם מראים עניין ואתם גורמים לאנשים לחשוב שאתם אנשים חברתיים ופתוחים. כשאתם יוצרים קשר עין, שמרו על פצרוף חיובי ואפילו עם חיוך קטן.

חיוך

דמיינו שאתם רואים משהו או מישהו שאתם ממש מחבבים בין אם זה נכון ובין אם לא. חיוך זה לא רק ליצור צורה עם השפתיים אלא זה גם להרגיש את זה ולשדר את זה לכל הפרצוף שלכם. עם זאת, חיוך גדול מדי עלול להיראות קריפי.

שיחה נכונה


טכניקת המראה

הטכניקה הזאת מאוד מעניינת ואפילו כיפית. מבחינתי, זה מעין משחק שאפשר לשחק בחברה בלי שהם יודעים שהם משחקים בו. מטרת המשחק? להיות חביבים יותר. איך משחקים? עושים מה שהם עושים!

  • הם משלבים ידיים? שלבו ידיים.
  • הם מחזיקים משקה? החזיקו משקה.
  • הם נשענים על משהו? הישענו על משהו גם אתם.

אנשים מחבבים אנשים שמתנהגים כמוהם, זה אמנם נשמע פשוט, אבל אם אתם גורמים להם להבין מיד שאתם עושים אחריהם כמו ילדים קטנים – נפסלתם. מלבד שפת הגוף שלכם בשיחה, אתם יכולים להשתמש בטכניקה הזאת כדי לפעול כמוהם תוך כדי השיחה. למשל

  • הם לוגמים מהמשקה בזמן השיחה? לגמו גם אתם.
  • הם צוחקים ממשהו? חייכו או צחקו גם אתם.
  • הם מתקרבים אליכם טיפה? התקרבו או עמדו במקום כדי לא להתנגש להם בפרצוף, אבל אל תלכו אחורה!

ושוב, אל תהיו שקופים, אחרת יעלו עליכם.


קרדיט לפה | תמונות נלקחו מאתר freepik

אם אתם חושבים שיש לכם מה להוסיף לכתבה או לפוסט, או אולי יש איזה טיפ שנראה לכם רלוונטי, אנחנו נשמח להוסיף אותו לאתר. כתבו לנו על כך בקישור הזה.

תגובה אחת בנושא “טיפים לשפת גוף שיגרמו לכם להיות חביבים יותר”

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסט זה נכתב על ידי מערכת האתר. אם גם אתם רוצים לפרסם פה את התוכן שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.
כתבו לנו
בואו לקחת חלק באתר 'לדייטים'.
שלחו לנו כתבות וסיפורים.