כתבו לנוכתבו לנו
חוסר ניסיון

אין לי ניסיון כלל, מה עושים?

אנשים רבים הולכים בדרכים שונות בחיים שלהם. יש כאלו שהחלו את כל תחום הדייטים כשהם צעירים מאוד ולכן הם צברו ניסיון וחוויות שונות, לטוב ולרע, ויש כאלו שמוצאים את עצמם בגיל מאוחר, אחרי צבא ולימודים כשהם חסרי ניסיון לגמרי.

בחלק מהמקרים היה זה הימנעות מטעמי התמקדות בלימודים, בחלק זה חוסר זמן ובחלק פשוט אופי מופנם שהשאיר אותם בבית למשך הרבה זמן עד שהם הגיעו למצב של “רגע, אי אפשר להמשיך ככה.”

אבל למרות שאותם אנשים הבינו שאין להם ברירה והם צריכים ‘לצאת לשוק’, הם גם הבינו שאין להם שום ניסיון וזה עלול להיות לא רק מפחיד, אלא גם קשה מאוד – מהסיבה הפשוטה שהם לא יודעים איך לפעול נכון כדי להשיג את המטרות שלהם.

האם חוסר הניסיון פוגע בי?

קודם כל, אם צרת רבים היא חצי נחמה עבורכם, הרבה אנשים לא באמת יודעים מה עושים מכיוון שאין ספר חוקים. אנשים שונים באים עם תרבויות שונות, דרכי חיים שונות והרגלים מסוימים שנחקקו בהם כך שסביר להניח שבכל בן זוג עתידי יהיו הפתעות ותגלו שדברים שחשבתם שהיו עד עכשיו הדרך האחת והיחידה, למעשה אחרת או קצת שונה.

בניגוד לחיפוש עבודה, חוסר ניסיון זה לא בהכרח חיסרון. לעתים אפילו ההיפך, אנשים בעלי ניסיון רב מוצאים את עצמם עם עבר לא כל כך מתוק שבא לידי ביטוי בחשיבה שלילית או חוסר אמון בצד השני וזה רק פוגע והורס. במקרה כזה חוסר הניסיון שלכם הוא למעשה יתרון.

גם אנשים בעלי ‘ניסיון רב’ עלולים להבין בשלב מסוים שכל הניסיון הרב הזה לא הוביל אותם לשום מקום ושברגע שהם ימצאו את האדם המתאים – הם יגלו שמדובר בניסיון אחר לגמרי, ושזה הדבר האמיתי והוא חדש גם להם. 

איך נכנסים לעולם הדייטינג בפעם הראשונה?

אם יש פחד או חשש לטבול את הרגל בעולם הזר הזה, הדבר היחיד שאפשר לעשות הוא פשוט לעשות זאת בכל מקרה. אנשים יודעים את הדבר הנכון, הם יודעים שהם צריכים לעשות דברים מסוימים אך בגלל הפחד או החשש הם נותנים לעצמם תירוצים. תירוצים כמו “אני עוד לא מוכן” יהפכו להיות קבועים כך שלעולם לא תהיו מוכנים.

אז שכחו מחוסר הניסיון, קראו כמה טיפים באתר שלנו כדי לתת לכם קצת יותר ביטחון או נקודות פתיחה טובות, והשאר תלוי בכם. אמנם אתם תטעו לא מעט ואולי אפילו תרגישו מבוכה או בושה בכמה הזדמונויות, אבל תלמדו תוך כדי והניסיון יגיע גם כן. בשלב מסוים תמצאו את האדם המתאים ותגלו שכל חוסר הניסיון הזה בכלל לא משנה.

נמליץ לכם להתחיל במאמר שעוסק בספק עצמי, כי אולי זו הסיבה לכך שאתם קוראים את המאמר הזה מלכתחילה.

אם אתם חושבים שיש לכם מה להוסיף לכתבה או לפוסט, או אולי יש איזה טיפ שנראה לכם רלוונטי, אנחנו נשמח להוסיף אותו לאתר. כתבו לנו על כך בקישור הזה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פוסט זה נכתב על ידי מערכת האתר. אם גם אתם רוצים לפרסם פה את התוכן שלכם, אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר.
כתבו לנו
בואו לקחת חלק באתר 'לדייטים'.
שלחו לנו כתבות וסיפורים.